19 maart in onze Airbnb in de bergen met uitzicht op de Pacific Ocean

19 maart 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De airbnb was prachtig. Een soort sousterrain in een mooie tuin met uitzicht op de Pacific Ocean. Het was nog geen helder weer dus de Pacific Ocean was nog een grijze vlakte. Je kon ook zien dat de branden tot aan het huisje waren geweest door de verschroeide planten en bomen. We besloten deze dag LA in te gaan en met name naar Hollywood (zouden we ontdekt worden als knappe oudere vrouwen?). Hollywood Boulevord kenmerkte zich als een straat met veel winkels waar je sexkleding en pruiken kunt kopen. Op het trottoir waren sterren met namen erin. Bij het Chinese Theatre waren tegels met afdrukken van handen en schoenen van grote sterren. Je kon zien dat Sophia Loren hoge hakken aan had.  Eigenlijk vonden we matig. Sommige gebouwen werden wel benoemd, maar er iets van maken, nee. Daarna terug naar Santa Monica, waar we de ochtend waren begonnen op een van de topsights van LA, de pier. Dat was een niet interessante pier met kermisattracties. We hebben we lekker gegeten bij een Oyster Bar, die ok was en een valet service had. Je kunt je autosleutels afgeven. Jongens parkeren de auto en daarna halen ze hem op en houden de autodeuren open. Niet gratis natuurlijk maar wel leuk.