Moma

17 maart 2019 - New York City, Verenigde Staten

Na ons gebruikelijk ontbijt bij the Pause Cafe. met de metro naar Mama gegaan. Weer het gebruikelijke getuur op de kaart na het uitstappen. Maar het gaat steeds gemakkelijker. Het Moma was prima, en toch viel het een beetje tegen. We hadden veel meer moderns verwacht. Natuurlijk is het prachtig Mondriaan, Van Doesburg, Van Gogh, Picasso en Kadinsky te zien, maar we hadden veel meer experimentelere kunst verwacht. We zijn echt verwend in Den Haag met het Gemeentemuseum. Er was ook een design tentoonstelling met als hoogtepunt een oude Fiat 500. We zijn echt verwend in Den Haag met het Gemeentemuseum.En natuurlijk ook met het Mauritshuis. Deze keer ging alles goed met het opladen van de metrocard. Mary-Ann's pinpas werd niet ingeslikt (al mijn geld!). Ook kon zij makkelijk door het poortje. Ja, we worden echte New Yorkers! Onze host Bob gaat vandaag naar Jordanië. Zijn vader heeft eerder een tia gehad, wilde niet meer uit bed en ook niet eten. Nu kreeg hij een telefoontje van zijn moeder om te komen. Wat een leuke man is Bob. Ik heb hem uitgezwaaid, na een pedicure en massage van mijn voeten. We hebben de afgelopen dagen gemiddeld 15 km gelopen.