De volgende wandeling ging o.a. naar het filmhuis van Carrie Bradshaw

15 maart 2019 - New York City, Verenigde Staten

De volgende dag begon weer met een prettig ontbijt bij onze overburen, the Pause Cafe. Daarna een metro genomen naar het volgende starting point of our walk. Dit keer Soho, Greenwich Village en the High Line. Heel leuke buurten en het is een fijne manier om ze ontdekken, al lopend, zoals we gisteren ook gedaan hebben. Soho heeft leuke winkeltjes. In het boekje over NY stond dat Carrie Bradshaw van Sex and the City op Perry Street 64 woonde, maar ik heb het net gecheckt het was op nummer 66. Daar stonden ook meer mensen te fotograferen by te way, dus een belletje had best mogen rinkelen. Nr. 66 had gelukkig wel veel anti Trump posters. Bij Magnolia Cafe cheesecakes en een Hummingbird cake gekocht en in het parkje opgegeten. Tenslotte over de High Line gelopen, een briljant wandelpark, gemaakt over een niet meer gebruikte railway. De beplanting is aangelegd door Piet Olthof, maar gezien het seizoen waren de planten nog niet in bloei. Geeindigd bij Hudson Gardens, een nieuw uberduur nieuw complex sinds Rockefeller center. Tenslotte een wijntje, biertje en een mojito genuttigd bij een soort Mexicaanse beachtent vlakbij Penn Station. Als slot van de wandeling naar Broadway 42nd street gelopen en overweldigd door enorme beeldreclames. USA over the top.