26 maart DC

6 april 2019 - Den Haag, Nederland

Mary Ann wil DC op de fiets verkennen. Ik ga, op advies van zuster Mary-Ann bij de dokter langs. We hebben een one-medical stop al de vorige avond gezien. Daar blijk je patiënt te moeten zijn, maar ze verwijzen naar Med-Star, een soort EHBO post waar je tegen betaling van 180 dollar toegang krijgt. Ik word nagekeken. Gelukkig heb ik geen longontsteking maar wel bronchitis. Ik krijg recepten mee voor antibiotica, prednison, hoesten en een inhalator (de laatste kost 200 dollar, dat heb ik maar niet gedaan). De prednison vind ik ook teveel van het goede. Mary-Ann lukt het niet om een fiets los te krijgen van een rek waar je met je creditcard moet betalen. Zij is gaan lopen en heeft DC daarom ingeademd. Ze komt uiteindelijk terecht in het Museum of American Art. Top! Ik boek een bus van DC naar NY NY. De Greyhound zit al vol. Jammer, ik had graag na 42 jaar wel weer eens in de Greyhound willen zitten. Mary Ann gaat nog even uit, naar een leuke tent om de hoek, waar ze het naar haar zin heeft!