27 maart DC, demonstreren

6 april 2019 - Den Haag, Nederland

's Ochtends verkleden we ons in Volendamse kleding. Mary Ann ziet er prachtig uit, maar ik moet wel steeds lachen als ik haar zie. Met de taxi zijn we naar het Witte Huis gereden. Uit de taxi worden we meteen aangeschoten door twee jongemannen die eruitzien als rappers. Of we voor Trump of Obama zijn. Obama natuurlijk! Daarna zijn we de grootste vrienden. Ze blijven ons fotograferen. Daarna lopen we zo dicht mogelijk naar het Witte Huis. We hebben veel leuke aanspraak. Als we uiteindelijk bij het hek staan worden we veel gefotografeerd en hebben interessante gesprekken met mensen die ons fotograferen. Na onze demonstratie voor love en respect lunchen we in een sjieke zaak. Mary Ann heeft zich dan al verkleed. Ik doe het daar. Daarna gaat Mary Ann naar Julia Child's Kitchen. Julia Child heeft de Franse keuken in de VS geïntroduceerd en haar keuken is in het Museum of American art te bewonderen, met filmpjes. Ik ga terug met de taxi naar onze airbnb in een taxi met een zwarte chauffeur die Mendelsohn draaide. De laatste avond in de VS.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade