18 maart van NY to LA

18 maart 2019 - San Francisco, California, Verenigde Staten

De dag begon gewoon, even een breakfast bij Pause Cafe, daarna een wandelingetje door de buurt ten noorden van onze buurt. Die was minder, hoewel er twee vintage winkels zaten. Een met o.a. Chanel kleding (650 dollar voor een jasje in een eigenlijk onooglijk winkeltje) en eentje waarbij de eigenares met een piratenhoed uit de wc kwam. Daarna nog wat rondgewandeld rond Clinton Street en uiteindelijk weer geëindigd bij Pause Cafe. Daar kreeg Mary-Ann een bericht van Linda dat ze elkaar waarschijnlijk niet zouden ontmoeten in LA (de reden waarom MA naar LA zou gaan) maar in november misschien in Amsterdam. Dat kwam wel even aan. Daarna het airbnb appartement opgeruimd en Sterre goodbye gekust. Wel gek om haar daar achter te laten. Op het vliegveld een niet erg fijne behandeling door Delta, maar uiteindelijk zaten we in het vliegtuig naar LA. Mooie films gezien zoals The Green Book en ondergetekende ook The Wife. In LA vonden we onze car rental (Alamo) en we dachten snel onze airbnb te vinden. Niet dus. Nadat we verschillende 8 baans wegen hadden bereden,  landden we met de auto ergens in het noorden van LA  (Val Verde of zo)  in de middle of nowhere, maar MA had de route weer snel te pakken. In Malibu (waar onze airbnb was) was het nog even zoeken maar heel wonderlijk vonden het toch best snel. Het was inmiddels 3 uur 's ochtends New York time.